Monday, April 21, 2008

My Weekend


Tema weekend aku kali ni adalah hari makan sedunia...started with pulut dengan ikan kering [menu bg org kedah...] spagetti bolognaise [ kene masak sendiri sbb parents pi kerja....hehehehe] dan memenuhi jemputan Puan Intan kat umah mak mentua dia.. sebenarnya aku malas nak join acara intan tu.. ye la..stkt birthday bebudak tak cukup umur tu...tak logic la aku nak join sekali tiup lilin kan...tapi memandangkan cik mas sanggup nak jemput aku kat umah [remember... my licence dah kaput..:D] aku pun pi la meneman disamping mengeratkan silaturrahim...
Sampai umah you... [you....lain kali aku akan pastikan akan terjah rumah ko..tak kira la laki ko berbaju atau pun tidak..hahhahahahha] kitorang naik keta you pi umah intan... makanan mmg bnyk dan sedapa.... thanx Intan...:D tapi honestly intan... mak mentua ko mengerikan...hehheheheh..seram...
balik dr umah intan...kitorg singgah semayang kat masjid[ selepas sesi dialog kenapa kitorg takleh tumpang semayang umah You] kitorg lepak kat White Coffee... [nasib baik ko blanje you..takde le banyak aku ngumpat ko sini...hehehhe.. anyway...thanx a lot....nanti blanje lagik ek]
On sunday...pagi2 aku bangun[ nak pi pasar tani punya pasal...:D] breakfast ala kadar..sbb abah dh marah coz dh plan nak makan kat Omar Khayyam kat jalan TAR. lepas jalan2 shopping kat jalan TAr, malam my sis and i masak fish and chips....[ dengar tak kawan2 ku...AKU MEMASAK.....]sorry ye..gambar tak sempat nak ambil..lupa la..bila dh nampak makanan terus lupa... hehehe
sekian sahaja report aku kali ni.....

5 comments:

mayîëN said...

Heheh...Apa kata kita terjah je rumah you memalam, mesti lagi tak berbaju laki die...dan kita try gak terjah rumah joe dan semua rumah2 kawan2 kita yang dah kahwin.. wuhahaha.. ganaz2 plan kita die..

syida said...

i loiikeee the idea.....love it!

Azura Ahmad said...

terjah umah aku malam2 dapat tengok pesta joget lambak... eh, pesta kain baju lambak... hehe

nuruliz said...

Syida...bestlah kau masak. Nampaknya kau rajin mengupdate as compared to aku. Aku ni asyik kena buli ngan ketua pengawas kat sini. Isk isk isk...well nanti aku call aku citer bagaimanakah aku kena marh ngan datuk...u know who dan azniza kena big R dan G!

Whatever said...

hoiiii.... orat tu!