Sunday, April 13, 2008

~Reaching For The Stars~

Last week at Hartamas,






Adik: wow, ade buku ni la....nanti nak beli la...



me:[alamak...title buku sama la dengan title blog.... kembang kuncup skejap] amik la..i'll pay first..but make sure u'll pay me back*grin* [dgn muka kedekut..hahhaaha]



cashier: semua org yg tgk buku ni mesti beli....



me: ye ke... hmm...mentang2 muka handsome... jual apa pun laku....



cashier: nasib baik dah ade girlfriend..kalau tak....kejap je dh sold out...hehehhee





Cuba teka apa aku beli....hehhehehe...buku written by the late bro of Dr SMS... Cuba tgk title......canggih tak?..tak sangka fikiran aku secanggih dgn fikiran org yang dah pi angkasa.....hahahahha


The book? hmm... mostly cerita the relationship between Dr SMS with his siblings. sedih la jugak..... this book is not about Dr SMS's journey to space... so... nothing much actually except for the pictures... [aku suka buku banyak gambar...hehehehetakyah penat2 baca kan..;)]... cumanya..bila baca aku rasa la...no wonder he's the chosen one ... borak dgn adik pun pasal belia dan kemajuan bangsa....dasyat btull...can u believe that this man wakes up at 2-3 am .. went to pasar borong...and then jogging early in the morning....bukan sesudah subuh...tapi sebelum subuh dah bangun tido.....sungguh la takjub...

6 comments:

Azura Ahmad said...

mmm... patut pun kita tak dapat kawin dengan dia kan... tak sekufu rupanya...

nuruliz said...

Ya Allah aku kagum betul. Sama topik plak ngan ngan blog ko nyer title. Isk kalau aku kembang kuncup dah. Wow...aku sukah orang ensem..tapi takde org ensem yang sukah balik...cabut!...

Nurul Hana --- You said...

azura - aku faham maksud 'sekufu' ko tuh...terutama bile si syida mention bab bangun awal wakahkahkah!!

anyway,aku suke gak die tapi die lum pernah lagik impress kan aku dalam mana2 temuramah or talk...maybe die leh impress kan aku dengan gambo2 die dalam buku tuh...pinjammmm, free??? hehe...

Lee Young Ae said...

Heheh.. aku kenal ngan abang die tu Syed Ahmad. Penah sekali gak die blanja aku makan kat Rebung tu... Abang die tu pun tak kawin lagi... Sapa nak no tepon die...

nuruliz said...

Abang dia tak sehensem dia. Syida adakah mata ku atau computer ku...adakah kau telah menukar kaler background blog kau? Suci murni

syida said...

azura---> sekufu dlm semua aspek...kecerdikan...kehanseman..ketereran...iisyyhh..bak kata org tua2 dia dah sampai kat bulan...kite baru sampai the curve...hahhahahaha


nuruliz---> tu la pasal....canggih la aku..mcm ade telepathy kan..;;)

aku nak tukar imej..suci murni..hati yang bersih...cewwahhh


you---> beli sendiri aaa... bila lagi nak tlg org melayu bg duit royalti...hahahahha

mas-->abang dia tak pi angkasa...x bessttttttttttttt