Friday, April 18, 2008

Sapa la yang dah sumpah aku ni......


Hmm..aku rasa ni la minggu paling malang dalam hidup aku.....



1. started with what happened on wednesday.... aku pi opis lama..elok2 dah parking dan keluar keta..baru perasan.... huruf 'S' kat plate no aku tertanggal dan tercicir kat ntah mana...cesss....



2. plan yang hancur berkecai...seddeeyyy sungguh...sebenarnye..aku mas dgn zura dah janji, selepas aku selesai keje kat opis lama..ingatkan bleh la nak melalak kat RB.. yela...bos cik mas baru je selamat berangkat ke London..so..merdeka la che' mek tu... setakat pukul 2 semua berjalan lancar... tatapi....apabila hujan turun dengan lebatnya di kuala lumpur....menyebabkan seoarang ahli kabinet tersangkut kat jalan ampang beberapa jam...dan setelah aku dapat panggilan telepon dari ayahanda...semuanya hancur berkecai.....frustnyeeeeeeeeeeeeeee...



3. Suey aku bersambung Hari khamis... b*ngs#t mana ntah yg tak reti parking keta....yang telah menyebabkan keta bapak aku calar teruk kat bumper...konon gentleman la,,,tinggalkan namecard kat cermin keta...tapi hampeh bila aku call 2-2 no telah ditamatkan perkhidmatan...cesssssssss...............takdak kesedaran sivik dan tak bertanggungjawab btollllllllllll



4. to make my day complete... Hari ni ..hari jumaat... bila aku bukak purse nak tolong bayar bil tepon member... hmmm..confused jap....sekeping duit RM50 aku takde...aiikkk [bila purse yang tak selalu ade duir note rm50 berkeping2....u'll definitely remember brp keping note RM50 in your purse...heheheheh especially bila dah hujung bulan....] uwwwaaaa... mmg confirmed duit tu ade lagi semalam...sbb sekeping itu mmg dah letak kat satu bhgn purse untuk dibelanjakan kat RB yang tak jadi... dan memndangkan aku tak berfoya2 minggu ni...mmg la duit aku dlm purse tu tak terusik2...[pertama kali dlm sejarah...setiap hari aku balik rumah awal..jadi bdk baik aku minggu ni...] uwwaaaaaaa......... tensionnnyaaaaa.....
5. Just 2 make my day perfect...i just realized that my driving license dah matu bulan february ari tu....fuiyyooo..dekat 2 bulan aku drive takde lesen...and the best part.....aku dok drive pi balik kedah takde lesen....hahhahahahaha...




enuff is enuff.....sapa la yg sumpah aku ni..... aku rasa aku kene mandi bunga laaaaaaaaaaaaaaaaaaa


6 comments:

mayîëN said...

Syida...

Miserable nya hidup ko minggu nih... Aku pun sama la. Dah la kejadian yang ke3 tu pun, aku pun terpalit lumpurnya. Minggu ni aku sedey jugak, dahla boss aku g oversea (sedey jugak la sebab ramai sangat call aku tanya die kat mana)dah tu mamat yang aku baru blaja nak suka macam ada girlfriend lain...aaaaaa, sapa yang sumpah aku ni. Aku rasa nak kena tuka lagu tema dalam blog la, suewww semacam je.

syida said...

todin & tipah ---->aku pun rasa kene tukar lagu tema..sumpah semerah padi............

Azura Ahmad said...

kesiannya korang.... kesiannya kau jugak!

Azura Ahmad said...

kesiannya aku jugak....

tynn said...

syida i faham pasai bab takde fulus tu..sedih kan bila hilang duit bila tengah nazak...

syida said...

azura----> aku rasa akulah insan paling malang minggu lepas...minggu ni tak tau lagi camna nasib akuuuu


tynn---> uwaaaaaaaaa