Sunday, March 23, 2008

Teruja

To describe my feeling right now.. i'm still excited... Teruja.. no wonder people are crazy with this sport... Selalu tgk adik aku gile sgt kat mende alah ni...cam tak paham...pak cik aku yg kat kedah pun sanggup turun semata2 sbb mende alah ni.. pak cik aku kata part yang paling best ialah bunyi ...memang puas betulla... hehehehhe... cuba teka....


Bapak aku, adik lelaki aku, pakcik dan cousin aku memang plan dh nak pi tgk mende alah ni... kebetulan ade extra ticket... my lil' sister memang minat jugak... dia ajak aku teman... memandangkan takde program lain hari ni..aku pun membuang masa la join mereka ini berpesta [bak kata bapak aku.] cuba teka kat mana aku mengabiskan masa utk hari ni...



Clue pertama -majority pakai kaler merah. mula2 ingat nak pakai putih..kunun2 nak sokong hamilton [well, i loves tall, dark, handsome ;)] tapi memandangkan after qualifying round round, and penalised by the authority...hamilton starts petak 9... hmm.. my instinct said,.. i better wear red..hehhehehe


Clue 2 - Dulu memang aku suka team merah sbb ade schumacher... he's superb, legend la... plus.. every press conference... jawapan die sungguh humble...salute la... sekarang pun.. minat merah jugak..tapi ala2.. je la...setakat amik tau..general knowledge..:D

Clue 3 - sure korang boleh agak kan... org...ramai sungguh... majority memang team merah leeeee..memang diorg berpesta..macam2 ragam...seronok betoi tgk org.. hehehhe


tak dapat amik gambar dgn org betul..dgn gambar pun jadi la....:D [kene tangkap gambar jauh2 sbb muka dah berkilat...hehhehe

Masa awal2 sempat posing lagi...ni le cousin aku... sangat suka amik gambar... tapi die ni memang mengalahkan pompuan..pantang nampak cermin..mesti nak betulkan rambut die....:D

Kesimpulannya.. i fall in love with F1... pi sendiri..dengar sendiri bunyi yg bingit itu...tgk sendiri..baru tau apasal org gila sgt dengan F1 :D

5 comments:

nuruliz said...

Aku sebenarnya tak penahla minat ngan F1 ni. Tengok tv pun idak...apatah pi sana..main reason...panasss!!!! Hehehe..puteri lilinla katakan. But I think betui gak cakap hang maybe bila ada kat sana akan terujala kot for the excitement..

Nurul Hana --- You said...

laa..ko tak cakap nak pergi, member aku ada tiket extra, tapi satu je le...kalo tau, baik gi ngan ko...

tapi kalo aku g pon, samada aku tertido or mengunyah2...emm...

Azura Ahmad said...

aku penah rasa nak pegi... penah berangan nak pegi... tapi apakan daya kekuatan tak mampu melawan kemalesan...

Azura Ahmad said...

aku baru perasan la tudung kaler merah kau... ingatkan baru balik dari post mortem... kahkahkah

syida said...

nuruliz--> aku pun tak penah sangka akan jatuh chenta.....


you---> ko tu..bukan nak bgtau aku pun..dh lepas baru cerita....apa kesss


azura--->ko pegi f!..sungguh la tak relevan....