Tuesday, March 4, 2008

Jalan-jalan cari Makan kat Bangi

Last Week masa pi kursus kat bangi [aci tak entry pasal last week..hehehhe..peduli hapa aku..blog aku..aku punya suka la.... :P], i visited my ex house mate masa keje kat putrajaya dulu..Lepak 2 dgn die jalan2 cari makan.. :D. Nama die Kartini..tapi semua org panggil Kok.. tapi setengah2 org yg lebih manja panggil die 'Pokok' ..[jgn marah ye kok...aku nak advertise mung ni di blog aku..hehehhe] Sepatutnya, aku lepak dengan sorg lagi ex housemate aku, Ila..unfortunately, Ila out station kat ipoh..... So aku dgn Kok Je la makan kat san Francisco Pizza Bangi...
Ini la Kok. Dia cakap...bleh letak gambar die kat blog aku dengan caption 'Still available but subject to terms and conditions' So..ade sesapa berminat...email me for details ya...[Tapi kok, blog aku pembaca setianya cuma you dan joe je...aku rasa...marketing strategi tak kene la..;)]

We had chicken nachos for starter


I had salmon linguini




Kok makan lamb chop...yang ni sedap gak.. aku suka yg ni dr makanan aku..hehehhehe



Yang ni Ila.. selain memegang status exhouse mate aku... die ni jugak ex schoolmate aku...dan satu uni dgn aku..nasib baik kitorg lain course..kalau sama , ntah2 end up keje tpt sama..hehehhe.. anyway, she's single too.. ;) and gambar ni time adik die kawin dan di 'make up' oleh kok... sapa nak upah kok make up pun bleh tempah gak kat aku..coz aku agent tak bertauliah...kan kok kan...10% utk aku ek....

4 comments:

EDDY PURNAMA said...

lama dah tak makan kat san francisco pizza bangi....selalu kosong aje tempat tu...

saya pun masih single but subject to terms and conditions...hahahha

thanks for dropping by the blog

Whatever said...

skali imbas dgn sebelah mata tertutup, muka kok cam muka u...

syida said...

eddy--->thanx 4 dropping by 2 my blog 2!


whatever---> ye ke..?

Nurul Hana --- You said...

emm ape yg whatever kata tuh betul le...muka ko macam muka kok lah...takpe, dua2 comey....(ehh pesal aku puji2 nie...warghh tak faham!)