Friday, February 15, 2008

pindah part 2

bila last day keje kat sini..ingat kan rock and roll je..tapi rupa2nye sentimental jugak, especially bila tengok bilik yang dah kosong....


Ni gambar bila 70% dah pack...bersihnyeee.. bilik...... cuma buku tebal2..bacanye tidak jugak..bila orang ada buku..kita pun ada buku..org baca buku..kite letak kat shelf je...


bilik dah kosong..yang nampak cuma nurul's new handbag....


swipe card kali terakhir..macam sentimental je tetiba.....





Lepas balik ingatkan nak pi karaoke...layan blues..tapi since chinese new year..takde happy hour rate..semua peak hour rate..macam rugi la plak.... tukar plan nak tgk CJ7. tetapi memandangkan one of my friend si yus tgh pregnant...cam tak elok plak dia tgk cite yang ntahapahapa tu..karang terkenan baby tu ikut perangai stephen chow... tapi bila nak book cite lain, semua fully booked...Lupa yang semalam ni Valentine's day... alaahhhhhhhhhaaaaiiiii..... so tukar plan yang lagi best..pi je la makan... Pikiaq punya pikiaq... kitorg try VIVO kat the curve... ala2 fastfood je... tapi ok la makanan die....


bila nak order kene isi borang sendiri..ala2 borang OMR..mcm peksa kertas objective PMR..hehehehe..kalau kene isi sendiri.. why they charge us the service charge?

seafood platter..
bbq chicken kot..sedap gak!



around the world pizza..sedap jugak





zura order marshmallow choc and mine iced latte.. dah le lunch iced latte..malam pun iced latte..end up..aku tido kul 4.00 pagi....takleh tido..taubat..pas ni xnak minum latte dah!

ni spex si you.... actually ade lagi amik gambar you, yus and zura berposing..tapi atas sebab technical..gambar tu dh ter'delete' .. so gambar ni je yg tinggal..apa motif aku letak gambar ni..aku pun tak tau.....

Tadi aku dah report duty kat opis baru..x bestnyeee..........sangat le tak best..nanti sambung cerita....

4 comments:

nuruliz said...

Huhuhu...memang sentimental...aku sebenarnya tahan diri jek...syida kalau hang tak best pindah apatah lagi aku ni...kau tau aku nanti cam goyang kaki jelah...hem..mati kutulah...

Azura Ahmad said...

aku tau apa motifnya spek tu disitu... kahkahkah

syida said...

nuruliz--> aku rasa ada 2 possibility..samada ko akana ade post setiap jam kat blog ko..atau..blog ko akan bersawang sbb takde bende nak cerita..anyway, good news is...kite kursus 17-19 mac kan..20 mac public holiday...so aku sambung amik 1 hari cuti..21 mac je..hehehhebleh la buat plan...


azura---> tu la pasal..gambar ni je yg tinggal ..yg korang posing maut tu x ade le plak!

Nurul Hana --- You said...

azura --> diam2 sudahlah....