Monday, February 4, 2008

Homework

Hmm..aku tgh dok type keje aku.... tapi seems that it's getting nowhere...alahaiiiiiiiiiiiiii.... 2 kali weekend aku dok usung fail2 tu untuk abis kan keje [so my bos.... i'm not intentionally delay my work ok....] hmm... apsal takleh nak disiapkan jugak..kadang2 aku rasa baik aku keje yg senang mcm buat kira2...pastu dpt jawapan.... ni..nak menulis.... aku bukanyye suke menulis2 segala bagai ni..nak tulis blog pun hampeh..inikan pula.. to come up with a write up about federal constitution plak tu...hisshhhh... kalau tak kenangkan ni keje aku yg bg aku gaji tetiap bulan..aku dah koyak2 notis tu...serabutkan perut aku je....
on the first place.. apsal ala..aku yg kene buat mende ni.... on the 2nd place..apsal la diorg timbulkan isu ni..raise isu yg senang2 kan mudah..xde la aku serabut serabai ... issyyhh.. life is so simple..why make it complicated... sometimes i wonder why...

2 comments:

Whatever said...

oit oit. selamat pulang ke negeri khir toyo. ayuh makan tempe banyak2 agar muka licin berseri serta awet muda~

syida said...

jimat la duit aku pas ni..tak yah pakai sk2 lagi....makan je tempe hari2..