Friday, August 29, 2008

Happy Belated Birthday!

Alamak.. tak sangka ade org kecik ati i tak buat entry birthday wishes.... walaupun dah lepas..... hehehe..aku ikhlas tau..... seperti biasa/.. gambar korang aku cilok dr FB.. so.. dedicated to these ppl who r working very hard.... who work with so called 'learned ppl' .. survivors ia place called 'palace'... semoga panjang umur... supaya bleh keje lama lagi kat situ... hahaahahha



nurul... aku nak gak interframe kat sini... :P


syahrin.. aku cilok gambar family sbb kalau x silap aku.. korang semua august ppl kan ;)


p/s: pas ni aku nak letak entry birthday semua org la.. hmm... senang je.... sapa yang berminat? anybody in september? huhuhu

1 comment:

nuruliz said...

Ko ala-ala Mrmanagerlah gitu. Sapa nak masuk entry...hehehe..eh meh datang sini. Aku doakan kau dapat transfer sini. Leh kita minum Starbucks